Termíny přijímacích zkoušek ve školním roce 2024/2025
TERMÍNY JEDNOTNÉ PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY
Termín konání jednotné přijímací zkoušky ve školním roce 2024/2025:
1. řádný termín jednotné přijímací zkoušky
pro obory vzdělání s maturitní zkouškou včetně oborů nástavbového, a to pro všechny formy vzdělávání na 11. dubna 2025
pro nižší stupeň šestiletého a osmiletého gymnázia na 15. dubna 2025
2. řádný termín jednotné přijímací zkoušky
pro obory vzdělání s maturitní zkouškou včetně oborů nástavbového, a to pro všechny formy vzdělávání na 14. dubna 2025
pro nižší stupeň šestiletého a osmiletého gymnázia na 16. dubna 2025
1. náhradní termín jednotné přijímací zkoušky
pro všechny obory vzdělání na 29. dubna 2025
2. náhradní termín jednotné přijímací zkoušky
pro všechny obory vzdělání na 30. dubna 2025.
Potvrzení účasti v soutěžích, olympiádách atd.
Upozorňujeme rodiče, že potvrzovat budeme pouze účast v městských (okresních), krajských a národních kolech.
Aktuální informace k přijímacím zkouškám na SŠ
MŠMT zveřejňuje na svých webových stránkách informace k právní úpravě přijímacího řízení,
zejména tiskopisy přihlášek ke střednímu vzdělávání a další informace týkající se přijímacího řízení.
Všechny potřebné informace naleznete
zde
Důležité odkazy
www.atlasskolstvi.cz
www.msmt.cz
https://portal.mpsv.cz
www.infoabsolvent.cz
Další informace
Veškeré informace budou rodičům předány na lednové informativní schůzce s výchovnou poradkyní.
Existuje možnost využít kariérového poradenství na PPP Brno
- rodiče se musí objednat a vyplnit žádost
- škole vyplní školní dotazník
- I. fáze - skupinová, II. fáze - individuální
Konzultační hodiny výchovné poradkyně
středa 7.00 - 7.45 nebo po telefonické domluvě
Náplň práce výchovné poradkyně
Hlavní náplní práce výchovné poradkyně je pomoc dětem s výchovnými a vzdělávacími problémy, spolupracovat s učiteli a rodiči žáků, pedagogicko-psychologickými poradnami, poskytovat poradenskou činnost při volbě povolání, zprostředkovávat distribuci materiálů o SŠ, informovat o termínech přijímacího řízení a konzultovat situaci s metodičkou prevence. Cílem je vytvoření příznivé atmosféry ve třídách a spokojenost dětí ve škole.